Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

niedziela, 7 maja 2017

NA WEEKEND









Czasem trzeba gdzieś uciec na chwilę, żeby spojrzeć na swoją codzienność z większą cierpliwością. Może nawet pokorą. Z dala od miejskiego zgiełku, albo od znanej nam na wskroś wiejskiej sielanki, w kamiennych murach twierdzy posadzonej na skale wśród bujnej zieleni, wciąż rozbrzmiewa niemy gwar historii, intrygujący, barwny, i jakże bliski temu, co dzisiaj siedzi w naszych wygłodniałych nadzwyczajnych zdarzeń duszach. Na nierównym bruku dostrzega się zaokrąglone latami brzegi granitów, które niejedną ucieczkę i niejeden powrót widziały. 
Taka podróż w czasie na wyciągnięcie ręki. 

Zamek w Pieskowej Skale może nie należy do moich faworytów, bo niejeden zamek w Polsce już widziałam i mam parę "ale"do organizacji zwiedzania, ale jak każde z takich miejsc jest po prostu piękne i warto tu być, chociaż jeden raz. Ja byłam tu po raz drugi, z tym, że ten pierwszy pamiętam jedynie ze szkolnego zdjęcia, gdzie w strasznie tandetnym sweterku pozuję z resztą klasy na tle piaskowych kamieni, porośniętych bluszczem murów zamku. Więc to również podróż sentymentalna.... I tak sobie myślę, że to chyba już taki wiek, że podróży sentymentalnych w moim życiu będzie coraz więcej i więcej....;)
Miłego popołudnia Kochani!


Zamek Pieskowa Skała


16 komentarzy on "NA WEEKEND"
  1. Ja czuję się ostatnio 'zasiedziała' - dawno nigdzie nie byliśmy... A podróże i zwiedzanie uwielbiam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj tak, pokora i cierpliwość do siebie i swojego życia potrafią zdziałać cuda. Dla mnie wyprawa nad jezioro, nad które jeździłam gdy byłam dzieckiem jest sentymentalna... Oj starość nas dopada :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No trzeba trzeba.... dla siebie przede wszystkim :)

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja tęsknię za takimi wypadami! W najbliższej okolicy wszystkie dwory i pałace mamy już odwiedzone, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby jechać tam jeszcze raz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja polecam zamek Czartoryskich w Gołuchowie - cudowny klimat, niepowtarzalne otoczenie :). Bardzo ładne zdjęcia i estetyka bloga trafia w mój gust - na pewno jeszcze wpadnę. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia i miejsce do spędzenia popołudnia :) powiedz proszę co to za firma zegarka, który masz na ręce? Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zegarek Daniel Wellington, typ Shefield dostaniesz tu : https://www.danielwellington.com/pl/ Na hasło "agnethahome" do końca czerwca dostaniesz 15% zniżki . Polecam, bo piękny ;)

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia, ale wpis bardzo mnie poruszył. Masz całkowita rację, wszystko wygląda zupełnie inaczej, gdy spojrzymy na swoje życie z pewnej perspektywy. Najczęściej jest tak, że nie doceniamy tego, co mamy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Weekend na wysokim poziomie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzy mi się taki weekend...:) planuję, planuję i jakoś od kilku miesięcy nie mogę znaleźć czasu na krótki wypad... Pozdrawiam gorąco!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamek jak i cała okolica warta zobaczenia. W sam raz na weekend dla rodzinki. W sezonie bardzo tłoczno.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy ja czuję potrzebę takiej ucieczki to najczęściej pakuję plecak i znikam na cały dzień w pobliskim lesie. :) Nic tak nie robi dobrze człowiekowi jak kilka godzin offline :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio za dużo pracuję, też by mi się przydał taki wypad, choć na zewnątrz momentami jest za gorąco. Nie odczuwam tego tak bardzo, bo u mnie w domu jest klimatyzacja. Może jestem po prostu leniem?

    OdpowiedzUsuń
  13. Raz na jakiś czas można właśnie się wybrać na taki wypad weekendowy też lubię jeździć na różne trasy i w różne ciekawe miejsca niektóre miasta są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature